Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Conflicthantering --- Vredesopvoeding --- Peer mediation --- Leerlingbemiddeling
Choose an application
Choose an application
Public school systems are now under increasing pressure to close achievement gaps between the able and less-able students, minority and non-minority students, and disadvantaged students and their non-disadvantaged peers. Moreover, there is now an expectation that schools and teachers will use those programs and practices that have been demonstrated to be are efficacious through rigorous scientific research. Evidence-based teaching: Strategies that promote learning is designed to provide teachers with an overview of the types of evidence that can be used to enhance their teaching practices. It does this by documenting those practices that have been used effectively in classrooms to facilitate how teachers teach and how students learn. This text is designed to make teachers aware of how to critically evaluate different types of evidence that can be used to inform their teaching practice. It achieves this by making explicit the link between theory, research and practice.
Choose an application
Choose an application
Peer counseling of students. --- Peer mediation. --- Peer group mediation --- Mediation --- Peer-group counseling of students --- Student-to-student counseling --- Educational counseling
Choose an application
307.4 --- 478.1 --- Conflicten --- Peer mediation (Leerlingbemiddeling) --- Relationele opvoeding --- Sociale opvoeding --- Vredesopvoeding --- 478 --- Vredesopvoeding; ba.o. --- Sociaal conflict --- Mondiale vorming en vredesopvoeding --- Schoolbooks - Didactic material --- Vredesopvoeding; ba.o
Choose an application
dialoog --- C6 --- vredesopvoeding --- conflictbeheersing --- scholen --- C1 --- Conflicthantering --- Dialoog --- Geweld op school : aanpak --- Peer mediation --- Vredesopvoeding --- 478.1 --- geweld --- geweldloosheid --- vrede --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Kerken en religie --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Peer mediation is een methode waarbij kinderen en jongeren leren om zelf conflicten aan te pakken. Het is een bouwsteen van een herstelgericht schoolklimaat dat iedereen betrekt en waar iedereen verantwoordelijkheid krijgt. Iedereen wordt uitgenodigd om samen een vangnet te vormen voor elkaar en er dus voor te zorgen dat het risico om geschaad te worden beperkt blijft. Het boek ?We lossen het zelf wel op! Een handleiding bij peer mediation of leerlingbemiddeling op school? wil scholen helpen om nog straffer te worden in het oplossen van conflicten en het stimuleren van leerlingbetrokkenheid, hen kennis te laten maken met het project peer mediation en er zelf mee aan de slag te gaan.Bron: https://politeia.be/nl-be/book/wij-lossen-het-zelf-wel-op/16413.htm
Peer mediation --- Conflicthantering --- Jeugd --- Kinderen --- Leerlingbemiddeling --- Leerlingbegeleiding --- Herstelgericht werken --- Onderwijs --- Bemiddeling --- leerlingen --- 371.21 --- conflicthantering --- Kind --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- School management --- Didactic strategies --- peer education --- conflictbemiddeling --- onderwijsstijlen --- leraren-leerling relatie --- Social problems --- Didactics --- Secondary education --- Jongere --- 742 Scholieren en studenten --- books
Choose an application
Cd-rom bij het gelijknamige boek. Bevat 72 pagina's uit te printen materiaal.
Didactiek. --- Onderwijs --- Groepswerk. --- leerstrategieën --- Didactic strategies --- Teaching --- samenwerkend leren --- didactische werkvormen --- brein --- coöperatief leren --- didactiek --- 454.2 --- onderwijsstrategieën --- samenwerken --- Begeleiding(Coaching) --- Coöperatief leren (Samenwerkend leren) --- Evaluatie --- Groepswerk (Werken in groepen) --- Hoger onderwijs --- Interactie --- Klasmanagement --- Lager onderwijs --- Onderwijsstrategieën --- Peer mediation (Leerlingbemiddeling) --- Peer tutoring --- Secundair onderwijs --- Sociale vaardigheden --- 474.23 --- Coöperatief leren --- Leerstrategieën --- Samenwerking --- Didactiek --- Didactische principes --- Contains audio-visual material --- Didactische werkvormen --- Onderwijskunde --- Klassenmanagement --- Groepswerk --- Leerstrategie --- Didactische werkvorm
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|